Novinky v aplikaci

So SingleCase si nekupujete iba aktuálne funkcie, ale tiež celý vývoj v rámci zakúpených variantov.
Nové funkcie vám budú automaticky sprístupnené bez nutnosti akejkoľvek inštalácie.

Práve pripravujeme v roku 2018

Hromadný import dokumentov cez prieskumník (Windows, Mac)
Prehliadanie dokumentov priamo vo spise
Nový vzhľad hlavnej obrazovky spisu
Odosielanie faktúr klientom
Zdieľanie dokumentov s klientmi odkazom

A mnoho ďalších vylepšení…

Posledné zmeny (CZ, aktualizované 21. 10. 2018)

18. 10. 2018
Stažení dokumentů ze spisu nyní podporuje i stažení složek
Přepracovaná základní faktura + automatické vložení loga kanceláře
Notifikace na kartě klienta / spisu, pokud má klient neuhrazené faktury

4. 10. 2018
Odesílání datových zpráv přímo ze spisu (přes aplikaci Datovka)
Možnost zvolit typ úhrady na faktuře
Úhrada faktur: úprava data zaplacení + vrácení stavu “zaplaceno”

20. 9. 2018
Přepracované generování PDF dokumentů zachovává formátování

6. 9. 2018
Okamžité načítání e-mailů do spisu při otevření pošty spisu
Urychlení fakturace pro velkoobjemové spisy a klienty
Rozdělení klientských a interních hodin v grafu výkazů

9. 8. 2018
Nové, vylepšené hromadné stahování dokumentů
Možnost odpovědi na uložené e-maily přes Outlook
Automatické zařazování e-mailů odeslaných přes Outlook zpět do spisu

26. 7. 2018
Zrychlení načítání reportingu
Podpora podspisů v e-mailové sychronizaci

12. 7. 2018
Podpora IČ DPH pro slovenské subjekty
Přímé porovnání dokumentů (nebo jejich verzí) ve Wordu
Zrychlení přímého odesílání e-mailů ze SingleCase

14. 6. 2018
Možnost stažení přílohy bez nutnosti zahájit fakturaci
Barevné ikonky v dokumentech podle typu souboru (Word, PDF atd.)
Funkce “Odpovědět všem” na uložené e-maily
Urychlení e-mailové synchronizace (nyní probíhá stabilně do několika málo minut)
Možnost přiložení dokumentů z jiných spisů do nového e-mailu / odpovědi

31. 5. 2018
Nový, rychlejší přehled k fakturaci
Možnost přímého odeslání e-mailů z Outlooku (po výběru dokumentů v SC)
Vylepšení detailního zobrazení dokumentů (menší rozestupy, přehlednost zobrazení)

17. 5. 2018
Zadání cestovních nákladů přes ujeté kilometry
Možnost vysypat koš pro fyzické odstranění dokumentů
Filtrování faktury podle DUZP
Podpora QR kódu pro slovenské banky
Podpora párování plateb s Tatra bankou

3. 5. 2018
Procentuální paušálu administrativních nákladů (např. 3% z ceny výkazů)
Podpora Mac formátů Pages, Numbers, Keynote
Propojení s novým bankovnictvím RBCZ

19. 4. 2018
Automatické vkládání patičky dokumentů s identifikací čísla a verze
Napojení na rumunský systém portal.just.ro pro načítání údajů o soudních jednáních
Možnost vložit více podobných výkazů za sebou

5. 4. 2018
Nová funkce – kopírování výkazů
Zrychlení otevírání a ukládání dokumentů

22. 3. 2018
E-mailové upozornění na faktury po splatnosti
Export faktur do účetního programu OMEGA KROS
Oprávnění zadávat výkazy zpětně bez omezení
Možnost změnit umístění uložené fyzické pošty (klient/spis)

8. 3. 2018
Automatický příjem plateb z Fio banky
Vylepšené nahrávání souborů (500+ souborů najednou, max 250 MB na jeden)
Možnost zadávat náklady s i bez DPH

23. 2. 2018
V události synchronizované do kalendáře se nově zobrazuje název klienta
Vylepšené zobrazení kontaktů u spisů a klienta
Urychlení e-mailové synchronizace
Oprava špatně doručených notifikací

8. 2. 2018
Zrychlení aplikace o 100% (dvojnásobný výkon serveru)
Okamžité načítání přehledu k fakturaci
Našeptávání variabilních symbolů u zálohových faktur
Zobrazení autora poznámky na ose spisu

25. 1. 2018
Nový přehled zálohových faktur + urychlení filtrování v nových přehledech
Možnost použít jinou fakturu pro jiný fakturační subjekt (např. spolupracující advokát)
Přepracované nastavení notifikací
Oprava zasekávání (nekonečné načítání stránky u některých uložení)

29. 12. 2017
Nový přehled faktur – podporuje filtrování dle stavu faktury (např. po splatnosti), je rychlejší a přehlednější

23. 11. 2017
Podpora pro fyzické osoby podnikající u klienta a protistrany
Automatické přidávání vybraných pracovníků na spisy
Oprávnění pro správu výkazů mého týmu

24. 10. 2017
Nové otevírání souborů podporuje PDF, obrázky a jiné formáty
Termíny lze označit za splněné podobně jako úkoly
Možnost zadat sníženou sazbu procentem z plné sazby

26. 9. 2017
Změna sazby se promítá zpětně do všech nevyfakturovaných výkazů
Upozornění před koncem vypršení úkolu / termínu se nyní přenáší do externího kalendáře

8. 9. 2017
Nové otevírání souborů Wordu, Excelu, Powerpointu (prostřednictvím servisní desktopové aplikace pro Mac / Windows)
Při vykázání času lze rovnou změnit i čas k fakturaci
Možnost upravit detaily uložené fyzické pošty

11. 8. 2017
Filtry v přehledech podporují vícenásobný výběr
Nové typy vlastních políček u spisů a klientů (výběr z více možností, dlouhé textové pole)

21. 7. 2017
Podpora podspisů

7. 7. 2017
Přímé propojení s aplikací Datovka pro příjem datových zpráv (více zde)
Podpora týmů/skupin uživatelů v rámci kanceláře
Rychlostní optimalizace hledání v seznamu spisů

31. 5. 2017
Možnost zahození výkazů z fakturace
Fakturace v němčině

26. 4. 2017
U termínů lze nastavit doba trvání, propíše se i do kalendáře
Na hlavní stránce lze díky novým štítkům ihned vidět, k jakému klientovi a spisu úkoly a termíny přísluší
Časová osa spisu rozšířena na 14 dní (ze 7 dnů)
Podpora QR kódu ve fakturách
Zrychlené filtrování ve stromu spisů a vylepšené filtrování přes klienta v přehledech

5. 4. 2017
Při zadávání úkolu a termínu rozdělen datum a čas pro rychlejší zadávání
Ve filtrech výkazů rozděleni aktivní uživatelé / spisy od neaktivních
Umožněna změna předmětu u fyzické pošty a datové zprávy
Urychlena synchronizace pošty z e-mailových schránek
Automatický příjem plateb nyní funkční i pro zálohové faktury

22. 3. 2017
Nahrávání celých složek do spisu

8. 3. 2017
Nastavení e-mailového podpisu pro každého uživatele zvlášť
Proklik do spisu z přehledů a detailu úkolů / termínů
Nové termíny a úkoly se připraví s termínem 24 hodin od stávajícího okamžiku
Našeptávání e-mailových adres z přiložených e-mailů
Do upozornění na insolvenci přidán stav insolvenčního řízení

9. 2. 2017
Vícejazyčné názvy aktivit pro vykazování
Více číselných řad variabilních symbolů pro fakturaci
Lepší možnosti číslování spisů
Kontrola solventnosti slovenských subjektů
Aplikace plně ve slovenčině a rumunštině
Export výkazů do PDF s logem kanceláře

12. 1. 2017
Možnost fakturovat v britské libře (GBP)
Načítání subjektů ze slovenského registru
Podpora slovenského advokátního tarifu

17. 12. 2016
Přímá kontrola subjektů v insolvenčním rejstříku
Automatický přípis plateb z UniCredit Bank
2 nové šablony pro přílohy faktur

2. 12. 2016
Automatický přípis plateb z Raiffeisen Bank

9. 11. 2016
Kontrola všech CZ subjektů v 18 rejstřících
Nový, desetinný způsob číslování verzí dokumentů (např. 0,01 -> 1,00)
Evidence fyzických osob (s rodným číslem a datem narození)
Oprava uložení doručenky k datové zprávě
Vylepšená podpora zobrazení dokumentů na mobilních telefonech a tabletech

20. 10. 2016
Vlastní políčka u spisu a klienta
Odpovědný právník za klienta
Načítání detailů protistran a fakturačních subjektů z rejstříku
Vylepšený export dokumentů
Podpora ukládání videí ve spisu

3. 10. 2016
Vylepšený online editor dokumentů – podporuje řízení změn a komentáře

5. 9. 2016
Hromadné operace s dokumenty (přesun, kopírování, mazání, odesílání, stahování, tisk)
Podpora pravého tlačítka a kláves Ctrl + Shift v dokumentech

15. 7. 2016
Přiřazování úkolů více kolegům najednou
Tisk dokumentů přímo z aplikace
Přesouvání dokumentů mezi spisy
Stahování a ukládání PDF verzí dokumentů
Kontrola pravopisu při vyplňování výkazů
Možnost aktualizovat stávající klienty z rejstříku dle IČO
Grafické vylepšení pošty spisu (oprava scrollování)
Možnost mazání složek, které obsahují dokumenty
Hromadné přidání uživatele na více spisů (nebo všechny jedním tlačítkem)

5. 5. 2016
Nový online editor dokumentů

Používaním tohoto webu súhlasíte s použitím Cookies pre analýzu návštevnosti, prispôsobený obsah a reklamy Viacej

Děkujeme